+376 845986 Horari de Dilluns a Divendres de 10h a 14h i 16h a 20h.

TRANSPORT

Estimat Client,

Apliquem tarifa de transport als productes enviats, en funció del seu pes i destí final. Tots els accessoris que afegiu a la vostra comanda us seran enviats gratuïtament fins a un màxim de pes per taula. Així que, si voleu comprar algun producte per al qual necessiteu accessoris i/o altres productes us recomanem que aprofiteu l'ocasió i els sol·liciteu en una mateixa comanda.

Si en el termini màxim previst segons el termini de lliurament indicat a l'article no heu rebut la vostra comanda, si us plau, poseu-vos en contacte directe amb el nostre servei d'atenció al client, per correu electrònic des de la pàgina de contacte, oa través del nostre número de telèfon de contacte +376 845986 per informar del retard. No obstant això, espereu que transcorrin els dies hàbils mínims indicats a la fitxa de l'article.

L'agència de transport que utilitzem per lliurar a domicili, realitzarà els enviaments només en cas dels productes de GAMA BLANCA (Neveres, rentadores, frigorífics Etc) i els productes de gran volum. En cas dels altres productes, vostè té la possibilitat de recollir-los directament de la nostra botiga d'Andorra La Vella.

Important:

Si rebeu la comanda amb alguna mostra de cop, trencament d'embalatge, humitat o qualsevol símptoma de manipulació, indiqueu a l'albarà de lliurament l'estat de l'enviament amb per tal de poder reclamar a l'agència de transport la substitució immediata i sense retards. Si voleu pot rebutjar el lliurament si els símptomes són molt notables de possibles trencaments i avaries, comuniqueu immediatament el rebuig de l'enviament al nostre departament d'atenció al client per tal de substituir immediatament per un altre enviament. Recordeu que disposa de 24h per comprovar l'estat del producte; fora daquest termini lagència mediadora asseguradora no acceptarà reclamacions per desperfecte, trencaments, etc. derivades del transport, per la qual cosa caldrà acudir a altres vies de reclamació, sent la gestió més lenta i laboriosa.

El lliurament d'electrodomèstics a domicilis sense ascensor inclou un cost extra de 20 euros per unitat pagador en el moment del lliurament a l'instal·lador.

La contractació de lliurament a domicili inclou el transport i la instal·lació tenint en compte que els serveis estan subjectes a la normativa i hàbils per a la seva instal·lació, no està comprès en el preu la modificació , ubicacion de preses d'aigua, electricitat, desmuntatge d'accessos com portes o treballs aliens a una instal·lació bàsica adequada per a la connexió d'aigua, desguàs i electricitat segons la normativa per a la connexió d'electrodomèstics.

Preus més IGI:

Zona 1: Andorra la Vella - Escaldes - Santa Coloma

1r Producte: 45€
2n Producte: +25€ (70Eur)
3r Producte: +20€ (90Eur)
4t Producte: +20€ (110Eur)

+5 unitats se sumarà 20 eur per unitat addicional)

* Als Televisors no està contemplada la instal·lació.

Zona 2: Sant Julia - Aixirivall - Certes - Juverry - Auvinya - Negol - Anys - Sispony - Aldosa - La Massana - Ordino - Sornes - Cortinada - Arans - Erts- Xixerela - Fontaneda - Rabssa - Canillo - Ransol Soldeu - Tarter - Encamp - Llorts - Arinsal - Pal

1r Producte: 55€
2n Producte: +25€ (80Eur)
3r Producte: +20€ (100Eur)
4t Producte: +20€ (120 Eur)

+5 unitats se sumarà 20 eur per unitat addicional)

* Als Televisors no està contemplada la instal·lació.

Zona 3: Pas de la Casa - Grau Roig - El Serrat - Vores d'Envalira

1r Producte: 65€
2n Producte: +25€ (90Eur)
3r Producte: +20€ (110Eur)
4t Producte: +20€ (130Eur)

+5 unitats se sumarà 20 eur per unitat addicional)

* Als Televisors no està contemplada la instal·lació.

NOTES:

Edifici sense ascensor suplement 20€ per cada màquina.
Campanes extraïbles instal·lació 70€ més material sinó cal modificar estructura.
Campanes decoratives sota pressupost.
Frigorífics americans sota pressupost.
Màquines encastades sota pressupost.
A partir de 5 màquines sota pressupost.
Retirada d'aparells vells 25€ a excepció de frigorífics americans o aparells grans.

*Tots els terminis esmentats són aproximats, per la qual cosa pot passar que en algun cas el lliurament es retardés a causa de raons alienes al funcionament de la nostra empresa; això no obstant, sempre es duran a terme en un termini màxim de 14 dies des de l'abonament de l'import de la compra per part del client. En cas que AndorraFreeMarket no pugui executar la comanda per no tenir el producte disponible per qualsevol causa, us informarem d'aquesta manca de disponibilitat i procedirem a restituir els vostres diners al més aviat possible i en qualsevol cas en un termini de 10 dies com a màxim.

Us preguem que envieu la reclamació sobre aquests possibles contratemps i seran tractats i respostos amb l'explicació corresponent i així podrem actuar per millorar el nostre propòsit de servei i lliurament immediat.

En cas de trencament d'estocs, ens posarem en contacte amb el client per anunciar-li el nou termini de lliurament o la cancel·lació de la comanda en cas que sigui sol·licitada pel client.

Gràcies per confiar en AndorraFreeMarket

Este sitio web utiliza cookies. Al continuar navegando en este sitio, usted acepta el uso de cookies. Más información sobre activación de cookies
x